2

2

1

1

On Line



Breaking News

Δείτε τα τελευταία νέα!


NEA MEΛΗ / NEW MEMBERS

Members Load More

Διαβάστε Αρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας!

Διαβάστε Αρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Επιστήμη και Τεχνολογία Load More

Ειδήσεις και Νέα απο το Διαδίκτυο!

Ειδήσεις και Νέα απο το Διαδίκτυο!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Latest News Load More

Διαβάστε Αρθρα με Αποψη!

Διαβάστε Αρθρα με Αποψη!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Απόψεις Load More

Διαβάστε τα καλά ΝΕΑ για την Ελλάδα!

Διαβάστε τα καλά ΝΕΑ για την Ελλάδα!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Good News! Load More

Important Articles!

Important Articles!

Σημαντικά Αρθρα Load More



Δείτε τις τελευταίες Αναρτήσεις μας!



Δείτε τις τελευταίες Αναρτήσεις μας!


Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερες αναρτήσεις.!



Wednesday, April 9, 2014

Ελληνικό brand με έμφαση στο design


Ο Άρης Κεφαλογιάννης είναι επικεφαλής της GAEA, της επιχείρησης που έκανε τις ελληνικές γεύσεις γνωστές σε όλο τον κόσμο και τις καθιέρωσε στα πιο σημαντικά delicatessen του εξωτερικού. Τα πολυβραβευμένα προϊόντα της GAEA εξάγονται σε τέσσερις ηπείρους και το brand GAEA είναι πια συνώνυμο του ποιοτικού και καινοτομικού ελληνικού παραδοσιακού τροφίμου που προωθεί διεθνώς την ελληνική πολιτισμική – γαστρονομική πρόταση. Στο Fortune αφηγήθηκε την ιστορία και το όραμα της εταιρείας.

 
«Η οικογένειά μου με έπεισε τελειώνοντας το σχολείο να σπουδάσω στη Νομική, προβάλλοντας το επιχείρημα πως πρόκειται για μια ευρεία επιστήμη, και αφού τελειώσω, να ασχοληθώ με την πολιτική, που ήταν ακριβώς αυτό που δεν υπήρχε στο δικό μου μυαλό… Τελειώνοντας τη Νομική, έκανα ένα σύντομο πέρασμα από τη Γερμανία και την έδρα του Πανεπιστημίου του Γκέτινγκεν ως βοηθός και συνέχισα με οικονομικές σπουδές στο LSE. Έμεινα στην Αγγλία και άρχισα να εργάζομαι εκεί, καθώς δεν ήθελα να γυρίσω πίσω στην Ελλάδα και να ακολουθήσω τον οικογενειακό προγραμματισμό. Έκανα διάφορες δουλειές, μέχρι που το 1995 συνάντησα μια ηλικιωμένη Αγγλίδα “γκουρού” του κλάδου των τροφίμων, η οποία με ρώτησε αφοπλιστικά: “Έχετε τόσα καταπληκτικά πράγματα στην Ελλάδα, γιατί δεν υπάρχει τίποτα εδώ;”. Από αυτή τη συζήτηση προέκυψε η GAEA.

Όταν ξεκινήσαμε, το 1995, διαπιστώσαμε πως τα ελληνικά προϊόντα, παρά την καλή τους ποιότητα, απουσίαζαν παντελώς από τα ράφια των σούπερ μάρκετ του εξωτερικού και ο καταναλωτής δεν μπορούσε να τα βρει σε καμία από τις μεγάλες διεθνείς και ανεπτυγμένες αγορές του κόσμου. Η στρατηγική της εταιρείας, όταν ξεκίνησε, ήταν η διείσδυση των επώνυμων, τυποποιημένων, ποιοτικών ελληνικών προϊόντων στις αγορές του κόσμου.

 Ξεκινήσαμε με στόχο να καλύψουμε αυτό το κενό, με πρώτη μας αγορά την Αγγλία. Αργότερα μπήκαμε στη Σκανδιναβία, τη Γερμανία, την Αμερική κ.λ.π. Γι’ αυτό και από το 1995 μέχρι το 2000 η εταιρεία ήταν 100% εξαγωγική. Έπειτα μπήκαμε στην ελληνική αγορά με το εξής σκεπτικό: Πρώτον, ο Έλληνας καταναλωτής άρχισε να ανακαλύπτει ξανά την ελληνική διατροφή, που την είχε ξεχάσει μετά τα δύο μεγάλα διατροφικά σκάνδαλα των τρελών αγελάδων και των διοξινών στα κοτόπουλα. Και δεύτερον –και πιο σημαντικό– θεωρούσαμε ότι δεν μπορεί να έχουμε παρουσία στο εξωτερικό λέγοντας πως είμαστε το αυθεντικό ελληνικό brand και να έρχεται ο τουρίστας στην Ελλάδα και να μη βρίσκει τα προϊόντα μας στη χώρα.




Δουλεύουμε συνεχώς επάνω στην καινοτομία, τις νέες ιδέες και τα καινούργια προϊόντα. Θέλουμε το 2014 να κάνουμε μια συστηματική είσοδο στα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα τυριά και σε κάποια spreads τυριών. Η άλλη μεγάλη μας πρωτοβουλία είναι η κατηγορία snacking. Έχουμε ήδη λανσάρει τις μπάρες με σύκο και ροδάκινο, ενώ τώρα βγαίνει το μήλο με τις καλύτερες διατροφικές αναλύσεις που υπάρχουν σε αυτή την κατηγορία στον κόσμο. Πλούσιο σε φυτικές ίνες, χωρίς πρόσθετα ζάχαρα, χωρίς γλουτένη, χωρίς transfat, χωρίς κορεσμένα, και προχωράμε με την καινοτομία μας, το snack pack των ελιών, που τοποθετούνται πλέον σε εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων, όπως αεροπορικές εταιρείες κ.λπ. Είναι οι δύο μεγάλες μας πρωτοβουλίες για την επόμενη πενταετία, αφού θεωρούμε ότι και οι δύο κατηγορίες είναι στρατηγικές.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αγροτική παραγωγή μπορεί να αποτελέσει λύση για χιλιάδες ανθρώπους στην Ελλάδα και το αποδείξαμε με την πρωτοβουλία της Αντιπάρου, το Re-Inspire Greece, όπου μέσα από τις πωλήσεις ενός εξαιρετικού βιολογικού ελαιολάδου από την Αντίπαρο δημιουργήσαμε ένα fund το οποίο καλεί νέους Έλληνες άνεργους στα αστικά κέντρα να μας υποβάλουν νέα, καινοτόμα πλάνα αγροεπιχειρηματικότητας. Αυτά που αξιολογούνται θετικά και ξεχωρίζουν επιβραβεύονται με ένα seed capital 25.000 ευρώ ώστε οι εμπνευστές τους να γυρίσουν πίσω στον τόπο καταγωγής τους και να ξεκινήσουν κάτι καινοτόμο.

Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να αλλάξουν η γενιά, οι συνήθειες και, γενικά, η νοοτροπία στην ελληνική ύπαιθρο. Τα νέα παιδιά που θα επιστρέψουν θα έχουν ως στόχο να παράγουν, ενώ στο παρελθόν το βασικό μέλημα των παραγωγών μας ήταν να παράγουν επιδοτήσεις. Χρειάζεται ένας άνεμος ανανέωσης και ενθουσιασμού. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες, και η αγροτική παραγωγή είναι ένας κλάδος που μπορεί να δώσει πολύ περισσότερα στην ελληνική οικονομία και να δημιουργήσει προϊόντα τα οποία θα είναι διεθνώς ανταγωνιστικά και, άρα, θα μπορούν να ενταχθούν σε μια στρατηγική εξωστρέφειας.

Το 82% του τζίρου μας προέρχεται από την αγορά του εξωτερικού.


Source : http://news247.gr
Share This
Blogger
Facebook
Disqus

comments powered by Disqus

No comments:

Post a Comment

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Subscribe
Labels
Popular Posts

Gaia Group / Our Channel

Gaia Group / Our Channel
press on the picture

Google+

Like Us

Enjoy Us!

Enjoy Us!

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *

SITE MAP

Translate

© 1001Networks All rights reserved