2

2

1

1

On Line



Breaking News

Δείτε τα τελευταία νέα!


NEA MEΛΗ / NEW MEMBERS

Members Load More

Διαβάστε Αρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας!

Διαβάστε Αρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Επιστήμη και Τεχνολογία Load More

Ειδήσεις και Νέα απο το Διαδίκτυο!

Ειδήσεις και Νέα απο το Διαδίκτυο!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Latest News Load More

Διαβάστε Αρθρα με Αποψη!

Διαβάστε Αρθρα με Αποψη!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Απόψεις Load More

Διαβάστε τα καλά ΝΕΑ για την Ελλάδα!

Διαβάστε τα καλά ΝΕΑ για την Ελλάδα!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Good News! Load More

Important Articles!

Important Articles!

Σημαντικά Αρθρα Load More



Δείτε τις τελευταίες Αναρτήσεις μας!



Δείτε τις τελευταίες Αναρτήσεις μας!


Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερες αναρτήσεις.!



Friday, March 14, 2014

Μεταδοτικά» τα θετικά μηνύματα στο Facebook


Τα μηνύματα αισιοδοξίας στα κοινωνικά μέσα πυροδοτούν τον βομβαρδισμό θετικής ενέργειας

Η θετική ενέργεια είναι μεταδοτική μέσω διαδικτύου αποκαλύπτει νέα αμερικανική μελέτη
 

Ενας χρήστης των social media, μπορεί να μην είναι δυνατό να κολλήσει κρυολόγημα από ένα φίλο του μέσω του Facebook, μπορεί όμως να «κολλήσει» τα συναισθήματα και τις απόψεις του, αρνητικές και ιδίως θετικές. Αυτό υποστηρίζει νέα αμερικανική μελέτη, στην οποία συμμετείχε ο ελληνο-αμερικανός επιστήμονας, δρ Νικόλας Χρηστάκης, από το Πανεπιστημίο Γιέιλ.

Το βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι τα θετικά μηνύματα «γεννούν» άλλα θετικά μηνύματα και τα αρνητικά μηνύματα γεννούν άλλα αρνητικά μηνύματα, με την «κολλητική» επίδραση των θετικών να είναι συγκριτικά μεγαλύτερη. Συγκεκριμένα, όπως είδαν οι ειδικοί, κάθε αρνητικό μήνυμα γεννά 1,29 περισσότερα αρνητικά μηνύματα από τους φίλους κάποιου, ενώ κάθε θετικό μήνυμα «πυροδοτεί» 1,75 επιπλέον θετικά μηνύματα.

«Ακτινογραφία» στις αναρτήσεις των χρηστών

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον συνεργάτη του δρος Χρηστάκη, καθηγητή Τζέημς Φάουλερ από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Σαν Ντιέγκο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στην επιθεώρηση «PLoS One», ανέλυσαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο αναρτήσεις που πραγματοποιήθηκαν από 100 εκατ. χρήστες από το 2009 μέχρι το 2012, στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο..

Η ανάλυση - που φρόντισε να προφυλάξει την ανωνυμία των χρηστών - έγινε με τη βοήθεια του λογισμικού αυτόματης ανάλυσης κειμένου Liguistic Inquiry Word Count, το οποίο μετρά το συναισθηματικό περιεχόμενο κάθε δημοσίευσης.

«Η μελέτη μας δείχνει ότι οι άνθρωποι δεν επιλέγουν απλώς άλλους ανθρώπους που τους μοιάζουν, για να αναπτύξουν το κοινωνικό τους δίκτυο, αλλά επιπλέον προκαλούν πραγματικές αλλαγές ως προς την έκφραση των συναισθημάτων και των απόψεων των φίλων τους. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι θετικές συναιθηματικές εκφράσεις εξαπλώνονται περισσότερο από τις αρνητικές», δήλωσε ο Φάουλερ.

Στον ψηφιακά διασυνδεμένο σύγχρονο κόσμο, σύμφωνα με τους αμερικανούς ερευνητές, η συναισθηματική «μόλυνση» είναι μια πραγματικότητα μέσω της αλυσιδωτικής επίδρασης των κοινωνικών δικτύων.

Ο καιρός επηρεάζει τη «διαδικτυακή» διάθεση

Μεταξύ άλλων, η έρευνα έδειξε ότι όταν βρέχει, αυξάνεται κατά 1,16% ο αριθμός των μηνυμάτων με αρνητική συναισθηματική φόρτιση και μειώνεται ο αριθμός των θετικών κατά 1,19%, πράγμα που δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι επιρρεπείς ακόμα και στις μεταβολές του καιρού, όσον αφορά στα συναισθήματά τους.

Ο Φάουλερ μάλιστα εκτίμησε ότι η νέα έρευνα μάλλον υποτιμά το πόσο πολύ τα συναισθήματα εξαπλώνονται με «κολλητικό» τρόπο μέσω των κοινωνικών δικτύων. «Είναι πιθανό η online συναισθηματική μόλυνση να είναι ακόμη πιο έντονη από αυτή που μπορέσαμε να μετρήσουμε», όπως είπε.


Έτσι, το Facebook μπορεί να συμβάλλει είτε σε μια παγκόσμια «επιδημία» αισθήματος ευημερίας, είτε αισθήματος δυστυχίας. Οι άνθρωποι που ζουν κοντά γεωγραφικά, π.χ. στις ίδιες γειτονιές ή πόλεις, ασκούν μεγαλύτερη διαδικτυακή επιρροή μεταξύ τους.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η «μόλυνση» έχει μεγάλες κοινωνικές συνέπειες, καθώς τα συναισθήματα εξαπλώνονται με συγχρονισμένο τρόπο σε μεγάλη κλίμακα μέσω των κοινωνικών δικτύων, οδηγώντας έτσι στη δημιουργία μεγάλων ομάδων ανθρώπων που γίνονται από κοινού πότε χαρούμενοι και πότε δυστυχισμένοι, ανάλογα με τα online ερεθίσματα που δέχονται. Αυτό, τονίζουν οι κοινωνικοί επιστήμονες, «θα μπορούσε να δημιουργήσει αυξανόμενη αστάθεια σε ευρύτερο πλαίσιο, από τα πολιτικά συστήματα έως τις χρηματοοικονομικές αγορές».
Share This
Blogger
Facebook
Disqus

comments powered by Disqus

No comments:

Post a Comment

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Subscribe
Labels
Popular Posts

Gaia Group / Our Channel

Gaia Group / Our Channel
press on the picture

Google+

Like Us

About Admin!

Enjoy Us!

Enjoy Us!

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *

SITE MAP

Translate

© 1001Networks All rights reserved